گفتگوی دوستانه در مورد دوستی دختر و پسر

دختران: غالب دختران از دوستي انتظار محبت و توجهي رو دارن كه در حال حاضر و يا بهتره بگم تا زمان پيشنهاد يا قبول پيشنهاد دوستي از اون بي بهره و يا كم بهره اند و بطور کلی هدف ارضاع عاطفی و روحی هست که از طریق رابطه با جنس مخالف در صدد رفع و بدست آوردن اون هستند ولی متاسفانه این برخورد عاطفی و احساسی میتونه زمینه انواع وابستگی سطحی و به تبع اون سوء استفاده به وسیله برخی افراد رو فراهم کنه.

بیشترین آسیب و شکست های عاطفی و روحی رو هم که در بعضی مواقع غیر قابل جبران هستند رو هم دختران متحمل میشند چون از احساسات عمیقتری بر خوردارند.

 

علاوه بر ضربه های روانی و احساسی ممکن هست مورد سوء استفاده و آسیب جسمی یا جنسی هم بشند که باعث تغییر و ضرر غیر قابل جبرانی در زندگی اونها بشه و نه تنها زندگی آینده اونها رو تحت تاثیر قرار بلکه زندگی فرزندان اونها رو هم چون مادران آینده هستند تحت تاثیر سوء خودش قرار بده.

 

پسران : این دسته که بنده هم از این قشر و جنس هستم اغلب دوستی ها با هدف هایی غیر از ارضاع نیاز های عاطفی و روانی هست و در این مورد تفاوت فاحشی با جنس مخالف خودش وجود داره غالب پسران هدفشون ارضاي ميل جنسي و گاهي تنوع در ميل جنسي است.

 

معناي صحبت من نبود ميل جنسي در دختران و نياز عاطفي در پسران نيست، بلكه ترتيب اهميت و كم رنگ و پر رنگي اين دو مقوله هستش.

 
 
به نظر شما چرا در باصطلاح دوستي دختر و پسر غالباً دختران دچار شكست ميشن و در پسران به جز معدودي كه هدفشون ازدواج بوده خیلی کمتر دچار آسیب و ضربه روحی میشند؟
 
 
دليل عمده اش اينه كه پسر با قصد و نيت قبلي و با آگاهي از حساسيت دختري كه احساس ميشه نيازمند محبته و از حركاتش مشخصه با تقلب از عناويني چون:
 
 
- تنها ستاره در كهكشان زندگي من
 
 
- تنها ماهي درياي عميق وجود من
 
 
- بهانه زندگي من
 
 
- تپش قلب من
 
 
و ...
 
 
باصطلاح مخ دختر رو ميزنه! و دختر نيز كه فطرتاً با گوش و شنيدن و اظهار محبت ارضاع ميشه از اين ارتباط راضيه.گاهي گل و هديه و تبريك روز تولد و ... هم چاشني كار ميشه!!!
 
 
 
 
 
 بعد از مدتي پرده از نيت اصلي پسر برداشته ميشه و تقاضاي رابطه جنسي(شرعي يا غيرشرعي) به دختر داده ميشه ...
 
 
 

 
 
دختر هم بخاطر اينكه مبادا اين منبع انرژي و تقويت كننده و آرام بخش روح و روان رو از دست بده (غالباً)تن به اين رابطه ميده.اينكه گفتم غالباً چون يك احساس ترس اوليه در دختراني كه سابقه دوستي ندارند بطور ذاتي نهفته است و هم اعتقادات مذهبی و تربیت خانوادگی موجب جلوگیری از این امر میشه و مسلماً عده اي از دختران هم هستندكه خودشون هم بي ميل نيستن اما مسلماً باز در اين امر پيش قدم نميشن!
 
 
 
 
 
عرض بنده به این معنا نیست که تمام پسران با نظر سوء استفاده و شیادی! با دختران ارتباط برقرار میکنند ولی تحقیقات بر این مورد صحه می گذارند که غالبا برای مسائلی غیر از مسائل عاطفی و احساسی ارتباط بر قرار می کنند.
 
 
 
اونچه که از نظر شرع و عرف قابل قبول هست آشنایی به قصد ازدواج اون هم در حریم خاص خودش والا جز ضرر و اشتباه چیزی رو برای هر دو جنس به ارمغان نمیاره.

 

 




موضوعات مرتبط: دختر و پسر ، ،
برچسب‌ها: گفتگوی دوستانه در مورد دوستی دختر و پسر ,

تاريخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391 | 13:25 | نویسنده : یالثارات الحسین |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.